Leveringsvoorwaarden

Leveringsvoorwaarden

De leveringsvoorwaarden van de INretail gelden als basisvoorwaarden voor aankopen in onze modewinkels en via onze webshop. In aanvulling op deze leveringsvoorwaarden gelden er ruimere voorwaarden met betrekking tot klachten en retouren op bestellingen via onze webshop. (Zie in het linker menu: “Leveringsvoorwaarden)

Retour zenden of ruilen
Voor bestellingen via onze webshop hanteren wij een termijn van 14 dagen om te ruilen of te retourneren, mits u binnen 8 dagen na ontvangst van de bestelling telefonisch contact met ons hebt opgenomen op 0543-472570, zodat wij op de hoogte zijn van de te verwachten retourzending. Retour gezonden artikelen worden alleen geaccepteerd indien ongedragen en voorzien van originele merklabels/prijskaartje. Retouren s.v.p. voldoende gefrankeerd verzenden. Mocht u geen vervangend artikel wensen, dan storten wij het aankoopbedrag, minus de verzendkosten, per omgaande terug op uw bankrekening.

Afgeprijsde artikelen (bijvoorbeeld tijdens de opruiming) en aanbiedingen komen in principe niet voor retourzending of ruiling in aanmerking. U kunt deze – na telefonisch of E-mail overleg – wel omruilen voor een andere maat of een ander artikel tegen vergoeding van de verzendkosten. Eveneens is er na overleg ook de mogelijkheid om afgeprijsde artikelen te retourneren en het aankoopbedrag -/- de verzendkosten teruggestort te krijgen.

Klachten
Indien u een klacht heeft met betrekking tot het modeartikel (bijvoorbeeld een fabricagefout), zullen wij onze uiterste best doen deze klacht zo snel mogelijk op te lossen. Indien beschikbaar geven wij een vervangend modeartikel en anders krijgt u uiteraard uw geld terug. Indien het een terechte klacht betreft, vergoeden wij u eveneens de verzendkosten van de retourzending volgens de normale TNT-post tarieven.

Retourzendingen dienen te worden gericht aan:

Christine Dameskleding WEBSHOP
O.v.v. retourzending Webshop
Bredevoortsestraatweg 31
7121 BB AALTEN – NL